Precis som vanligt samlas vi efter en härlig städdag och avslutar dagen i gott sällskap!
I år testar vi att köra drop-in, vilket vi hoppas löser problemet att många vill grilla samtidigt.
Vi finns på plats från kl 17, och grillen är varm från kl 17.30 ungefär. Sen håller vi igång den så länge som folk droppar in.
Under hela kvällen finns det som vanligt sallad, potatissallad, bröd, smör och alkoholfri dryck till alla att dela på.
Avslut senast kl 21. Kom förbi när du känner för det!
Välkomna!